تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مجله دلتا

مجله دلتا

همه چیز در مورد همه چیز

خرید آپارتمان در تهران‌ ویلا

تردد کم، ترافیک سبک و احساس آرامش، در کنار چیدمان و طراحی استاندارد خانه‌ها و معابر، از دلایل پر متقاضی بودن محله تهران ویلا است.
خرید آپارتمان در تهران ویلا

تهران‌ ویلا از محله‌های واقع در منطقه ۲ و از اولین محله‌های پیشگام تهران در شهرسازی مدرن است. این محله از شمال به بزرگراه جلال آل‌احمد، از شرق به خیابان‌های امام منتظر و منصوری، از جنوب به تقاطع خیابان‌های ستارخان و حبیب‌الهی و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله منتهی می‌شود. مجاورت تهران ویلا با محله‌های شهرآرا، دریان نو، ستارخان و همچنین کوی نویسندگان، موقعیت خوبی را از لحاظ دسترسی به نقاط مرکزی تهران و امکانات رفاهی ایجاد کرده؛ به‌طوری‌که خرید آپارتمان در تهران ویلا در سال‌های گذشته بیشترین متقاضی را داشته است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به تهران ویلا رفته است. با ما همراه باشید.

اغلب مشاوران املاک از بافت مسکونی تهران ویلا به‌عنوان نقطه قوت محله آن و از دلایل پرمتقاضی بودن رهن و اجاره آپارتمان در تهران ویلا یاد می‌کنند. با شروع ساخت و ساز و ویلاسازی در این محله، برای نخستین بار از شماره به جای نام‌گذاری خیابان‌های فرعی استفاده و خانه‌هایی ساخته شد که از دو طرف حیاط داشتند. توسعه تهران در گذشته نیز از تهران ویلا آغاز و به شهرک غرب رسید.

تهران ویلا در گذشته

تهران ویلا و شهرآرا از زمین‌های واقع در قسمت شرقی منطقه برق‌آلستوم بودند. در دهه ۳۰ با هدف مدرن‌سازی تهران، ویلاسازی در این منطقه آغاز شد. کوی نویسندگان نیز که نام محله و مجتمع مسکونی نسبتا بزرگی در شمال تهران‌ویلا است، با فروش زمین‌های شمال این منطقه در دهه چهل به سندیکای نویسندگان تاسیس شد.

مراکز تفریحی و ورزشی 

علاوه بر پارک قدیمی تهران ویلا که در ابتدای ایجاد این محله ساخته شده است؛ ساکنان این محله دسترسی خوبی به پارک‌های اطراف همچون پارک ستارخان، پارک شهرآرا و پارک ورزش خواهند داشت. ضمن آنکه باشگاه بدنسازی ستارخان، باشگاه بدنسازی خانه قدرت و مجتمع ورزشی برق آلستوم پذیرای ورزشکاران این منطقه است.

خرید آپارتمان در تهران ویلا

قیمت خرید آپارتمان در محله تهران ویلا نسبتا بالاست و البته این قیمت بالا از تعداد متقاضیان و طرفداران این منطقه کم نکرده است. سازه‌هایی با معماری خاص و خیابان‌ها و معابر مهندسی‌شده از مزایای بافت محله تهران ویلا است. هرچند نرخ خرید خانه در این محله بر اساس متراژ، موقعیت و امکانات ملک متفاوت است؛ اما نرخ خرید آپارتمان معمولا بین ۱۸ میلیون تا ۲۵ میلیون تومان برای هر متر مربع محاسبه می‌شود. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در تهران ویلا و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 23 بهمن 1398ساعت 18:14 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 11 | |

خرید خانه در جمهوری؛ محله‌ای در قلب تهران

جمهوری از محله‌های مرکزی تهران است که قیمت ملک در این محله، در مقایسه با محله‌های دیگر تهران، در سطح مناسب‌تری قرار دارد.
خرید خانه در جمهوری

محله جمهوری از محله‌های قدیمی تهران در منطقه ۱۱ است که دسترسی مناسب و البته پرتردد، قرار گرفتن در مرکز تهران و سطح قیمت معقول و مناسب آن موجب شده تا متقاضیان مصرفی مسکن به‌طور جدی به خرید خانه در جمهوری فکر کنند. این محله با بافت مسکونی_تجاری خود از شمال با خیابان آزادی، از غرب با بزرگراه نواب، از شرق با خیابان‌های زارع و گلشن و از جنوب با خیابان آذربایجان همسایه است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به سراغ محله جمهوری رفته است. با ما همراه باشید.

خیابان جمهوری از معروف‌ترین خیابان‌های مرکزی تهران در این محله، خیابانی غربی_شرقی است که از خیابان رودکی آغاز شده و با گذر از میدان جمهوری و خیابان گلشن از این محله خارج شده و به میدان بهارستان می‌رسد. علاوه بر دسترسی مناسب و وجود آپارتمان‌های نوساز در کنار خانه‌های چندسال ساخت، محله جمهوری ظرفیت‌های دیگری نیز دارد که تمایل به سکونت در این منطقه را در بین خریداران خانه افزایش داده است.

دسترسی به جمهوری

محله جمهوری به بسیاری از مناطق و معابر مهم و مرکزی شهر تهران مانند خیابان آزادی و خیابان جمهوری اسلامی دسترسی دارد؛ اما پیش از تردد با خودروی شخصی در این محدوده باید توجه داشت که این محله در طرح زوج و فرد است و در مراسم‌های خاص ملی و برخی از گردهمایی‌ها، محدودیت‌های ترافیکی در آن برقرار می‌شود.

از لحاظ حمل و نقل عمومی این محله مرکزیت دارد و علاوه بر اینکه سامانه اتوبوس تندرو در دو خط پایانه جنوب- پایانه شهید افشار و پایانه آزادی- چهارراه تهرانپارس در این محله ایستگاه دارد، اتوبوس‌های عادی نیز بین میدان بهارستان و میدان جمهوری رفت‌و‌آمد می کنند. دو ایستگاه متروی شهید نواب صفوی و توحید در محله جمهوری نیز بخشی از حمل‌و‌نقل عمومی این منطقه را پوشش می‌دهند.

مراکز تجاری و تفریحی

خیابان جمهوری مراکز خرید بسیاری از فروشگاه‌های پوشاک گرفته تا قهوه‌فروشی‌های معروف را در خود جای داده است؛ اما تهرانی‌ها این خیابان را بیشتر مرکزی برای فروش لوازم صوتی و تصویری و ارتباطی و وسایل آشپزخانه‌های صنعتی و کارگاهی می‌شناسند. به دلیل قیمت مناسب؛ فروشگاه‌های محله جمهوری پذیرای خریداران بسیاری از نقاط دیگر شهر. این محله به دو مرکز خرید علاالدین و چارسو، بزرگترین مراکز خرید و فروش تلفن همراه، بسیار نزدیک است و همچنین دسترسی خوبی به شانزه لیزه، بورس خرید لباس زنانه و مجلسی دارد.

سرانه فضای سبز در محدوده جمهوری در سطح پایینی قرار دارد و ساکنان این محله برای گذران اوقات فراغت لازم است به محله‌های اطراف مراجعه کنند. مجتمع چارسو در نزدیکی این محله، یکی از مجهزترین سینماهای ایران را دارد و از مهم‌ترین مراکز تفریحی، فرهنگی محسوب می‌شود.

خرید خانه در جمهوری

بافت خیابان‌های جمهوری را بیشتر املاک تجاری تشکیل داده‌اند و ساختمان‌های مسکونی اغلب در فرعی‌های منتهی به خیابان جمهوری قرار دارند. به دلیل وجود ساختمان‌هایی با معماری ویژه در خیابان جمهوری، قیمت ملک در این منطقه اندکی از میانگین قیمت بالاتر است. برای اطلاع از قیمت دقیق خانه در جمهوری و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 23 بهمن 1398ساعت 18:10 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 15 | |

خرید آپارتمان در شهرک غرب

شهرک غرب از محله‌های شمال غرب تهران است که امکانات رفاهی فراوان آن، توجه بسیاری از متقاضیان ملک را جلب کرده است.
خرید آپارتمان شهرک غرب

محله شهرک غرب از محله‌های شمال غربی پایتخت است و در منطقه ۲ قرار دارد. با نگاهی به بافت این محله متوجه خواهید شد که شهرک غرب با دیگر محله‌های لوکس تهران کمی تفاوت دارد و این تفاوت را می‌توان در معماری و ساخت خانه‌ها، به ویژه خانه‌های ویلایی این محله، به وضوح دید. در ابتدای دهه ۴۰، کلنگ ساخت شهرک غرب توسط گروهی از مهندسان آمریکایی، با هدف ساخت تهران مدرن به زمین زده شد. شباهت طراحی این محله به سبک معماری کشورهای غربی، علاوه بر اینکه این محله را مزین به نام شهرک غرب کرد، موجب افزایش جمعیت این محدوده و خرید آپارتمان در شهرک غرب شد. مجله دلتا، این بار در محله‌گردی خود به این محله آرام و خوش‌چهره رفته است. با ما همراه باشید.

محله شهرک غرب محله‌ای وسیع با ۷ فاز مسکونی است که از شمال به سعادت‌آباد، از جنوب به بزرگراه همت، از غرب به خیابان فرحزادی و بزرگراه چمران و از شرق به ده‌ونک منتهی می‌شود. دسترسی راحت و وجود امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی از ویژگی‌های ممتاز شهرک غرب است.

دسترسی به شهرک غرب

نزدیکی شهرک غرب به چند اتوبان اصلی همت، چمران و شیخ فضل‌الله نوری و خیابان‌های ایران‌زمین و مهستان و بلوارهای دادمان، بلوار پاک‌نژاد و خوردین علاوه بر این که ترافیک این منطقه را کاهش داده؛ تردد با خودروی شخصی را نیز آسان کرده است. برای رفت و آمد به شهرک غرب با وسایل نقلیه عمومی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی‌های مستقر در میدان صنعت استفاده کنید. خط ۷ متروی تهران در میدان صنعت و شهرک غرب ایستگاه دارد. خط اتوبوس تندروی پایانه افشار_ پارک وی در ضلع شرقی شهرک غرب و همچنین خطوط اتوبوس متروی شریف_شهرک غرب، هفت تیر _شهرک غرب از جمله مسیرهای دیگری است که دسترسی به شهرک غرب را با کمترین هزینه فراهم می‌کنند.

مراکز خرید

شهرک غرب با تعداد زیاد مراکز خریدی که در دل خود جای داده است، از مهم‌ترین محله‌های تجاری تهران به شمار می‌رود. به جز مجتمع تجاری میلاد نور که شناخته‌شده‌ترین مجتمع تجاری تهران است، مجتمع‌های تجاری گلستان و ایران زمین هم مشتریان بسیاری از نقاط مختلف پایتخت دارند. مجتمع‌های تجاری گل افشان، لیدوما، مهستان و ارم نیز از مراکز تجاری دیگر این محله محسوب می شوند.

شهرک غرب

مراکز تفریحی و ورزشی

بوستان‌های فدک، ایران‌زمین، گلستان، بهشت، بنفشه، مادر، زرافشان و … از فضاهای سبز شهرک غرب است که اوقات فراغت دلچسبی را برای شما فراهم می‌کنند. ضمن اینکه این محله از سرانه فضای ورزشی کافی نیز برخوردار است و از مراکز شاخص آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجتمع ورزشی گلبانگ
  • مجموعه ورزشی النبی
  • باشگاه ورزشی انوش
  • مجتمع ورزشی تنیس قدس

مکان‌های مهم شهرک غرب

  • سفارت اردن
  • سفارت الجزایر
  • سفارت امارات متحده عربی
  • سفارت بوسنی و هرزگوین
  • سازمان نظام مهندسی

خرید آپارتمان در شهرک غرب

قیمت اجاره یا خرید آپارتمان در شهرک غرب، از میانگین قیمت مسکن در تهران بسیار بالاتر است. در کنار واحدهای مسکونی لوکس، خانه‌های ویلایی به دلیل مساحت بالا (عموماً از ۲۰۰ متر تا ۸۰۰ مترمربع) و معماری خاص بیشترین میزان قیمت خرید و اجاره را به خود اختصاص داده‌اند. آگهی‌های خرید و فروش خانه در شهرک غرب، دامنه قیمتی ۴۰ تا ۶۵ میلیون تومان به ازای هر متر مربع را نشان می‌دهد که دلیل این تفاوت را می‌توان در معماری داخلی برجسته و امکانات فوق لوکسی خانه‌های این محله دید.

واحدهای آپارتمانی شهرک غرب نیز با ویژگی‌ها و امکانات بالاتر از استاندارد، از لوکس‌ترین سازه‌های شهر تهران به شمار می روند که اغلب آن‌ها بزرگ‌متراژ بوده و از این رو پیدا کردن واحد مسکونی زیر ۱۰۰ متر مربع دشوار است. مجتمع‌های مسکونی، آپارتمان‌های شخصی‌ساز و برج‌ها بیشترین سهم از بازار آپارتمان‌های شهرک غرب را تامین می‌کنند. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در شهرک غرب و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

 

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید

 

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 23 بهمن 1398ساعت 18:08 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 30 | |

خبر تازه برای تایید شدگان طرح ملی مسکن

با آغاز ارسال پیامک به تایید شدگان طرح ملی مسکن، متقاضیان باید به واریز ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان آورده اقدام کنند.
ثبت نام طرح ملی مسکن

براساس پایش متقاضیان و ثبت نام کنندگان طرح ملی مسکن ، استان‌های اردبیل با ۶۶ درصد، خوزستان با ۶۴ درصد، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه با ۶۲ درصد، بیشترین درصد ثبت نام کنندگان واجد شرایط را به خود اختصاص داده‌اند. استان‌های سمنان با ۳۵ درصد، خراسان جنوبی با ۳۹ درصد و مرکزی با ۴۱ درصد نیز از کمترین افراد واجد شرایط این طرح برخوردار بوده‌اند.

به گزارش مجله دلتا، محمود محمودزاده معاونت وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه در استان تهران نیز ۴۶.۵ درصد از افراد ثبت نام کننده واجد شرایط بوده‌اند، افزود: از دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۹۸ ارسال پیامک به متقاضیان واجد شرایط آغاز خواهد شد و این افراد پس از دریافت پیامک، باید از طریق سامانه طرح ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند. همچنین با مراجعه واجدان شرایط به ادارات راه و شهرسازی در سایر استان‌ها، مدارک مربوط به سابقه سکونت آن‌ها و دیگر مستندات بارگذاری شده کنترل خواهد شد.

محمودزاده در ادامه افزود: آورده متقاضیان در طرح ملی مسکن ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان بر اساس مساحت واحد است، ضمن اینکه ۱۰۰ میلیون تومان وام به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به این‌که در شهرهای جدید ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت زمین از متقاضیان دریافت می‌شود، گردش مالی طرح ملی مسکن را ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد. وی همچنین از امکان ثبت اعتراض افرادی خبر داد که پیامک تایید به آن‌ها ارسال نمی‌شود و گفت: این افراد از اول اسفند ماه می‌توانند با مراجعه به سایت طرح ملی مسکن نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

گفتنی است بر اساس ابلاغیه‌ای مقرر شده که ادارات کل، شرکت عمران و بنیاد مسکن آدرس مراجعه ثبت نام کنندگان واجد شرایط طرح ملی مسکن را در هر شهر اعلام کرده و در سامانه درج خواهند کرد.

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 23 بهمن 1398ساعت 17:56 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 24 | |

خرید خانه در شهر زیبا ؛ محله‌ای با بافت متنوع

شهر زیبا از محله‌های آرام در غرب تهران است که مطابق با استانداردهای شهرسازی ساخته شده است.
خرید آپارتمان در شهر زیبا

شهرزیبا محله‌ای در قلب منطقه ۵ تهران است که از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی، از شرق به اتوبان شهید باکری و از غرب به خیابان شهرک شهدا و خیابان شهران منتهی می‌شود. اگرچه آب‌وهوای خوب و امکانات کم و بیش مطلوب شهر زیبا سبب رونق خرید خانه در این محله شده؛ اما تلفیق بافت نوساز و قدیمی و قیمت مناسب این منطقه نسبت به دیگر محله‌های منطقه ۵ را نباید در تقاضای زیاد برای خرید آپارتمان در شهر زیبا نایده گرفت. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به معرفی شهر زیبا پرداخته است. با ما همراه باشید.

محله شهر زیبا تا قبل از دهه ۷۰ جزء مناطق کم‌جمعیت شهر تهران به شمار می‌رفت؛ اما در ابتدای دهه ۸۰ توجه انبوه‌سازان بسیاری را به خود جلب کرد؛ از این رو در این محله بافت مسکونی نوساز و چندسال ساخت را در کنار یکدیگر خواهید دید که موجب می‌شود دست متقاضیان در انتخاب آپارتمان بر اساس قیمت و متراژ بازتر باشد.

شهر زیبا در گذشته

در تب بازی‌های آسیایی سال ۱۹۷۴، تصمیم به ساخت شهرکی نزدیک به استادیوم آزادی برای اسکان ورزشکاران و مقامات گرفته می‌شود. بر همین اساس زمین‌های بایر در این منطقه خوش آب و هوا خریداری و اولین شهرک‌ تهران با چهره سمبلیک نمای آجری قرمز ساخته شد.

دسترسی به شهر زیبا

دسترسی مناسب شهر زیبا به بزرگراه‌های شهید همت، شهید باکری و آیت‌الله کاشانی و خیابان شهران، تردد با خودروی شخصی را برای شما آسان خواهد کرد؛ به‌ویژه اینکه این محله محدودیت ترافیکی ندارد. همسایگی شهر زیبا با محله‌های جنت‌آباد جنوبی، شهران و سازمان آب در کنار وجود خیابان‌های سرو، عدالت و شربیانی و بلوار‌های جوانمردان و آلاله، عبور و مرور را به سایر نقاط شهر تهران آسان می‌کند. این محله ایستگاه مترو ندارد. برای استفاده از خطوط مترو می‌توانید از دو ایستگاه چیتگر و صادقیه استفاده کنید.
خطوط اتوبوسی که در زیر ذکر می‌شود شما را به شهر زیبا خواهد رساند:
  • پایانه کوهسار- پایانه آزادی
  • پایانه کن- پایانه مترو صادقیه
  • پایانه شهران- پایانه مترو صادقیه
  • پایانه کوهسار- پایانه شقایق
  • پایانه شهرک شهید باقری- پایانه مترو صادقیه
  • دهکده المپیک- پایانه مترو صادقیه

همچنین خطوط تاکسی فلکه دوم صادقیه، کن، سولقان، فلکه دوم شهران و … ، دسترسی به شهر زیبا از نقاط دیگر شهر را آسان کرده است.

مراکز تفریحی و تجاری

بوستان‌های اردکانی، ساحل و پارک کودک از فضاهای تفریحی است که در این محدوده قرار دارند. پارک ارم، باغ وحش ارم، مجموعه ورزشی آزادی، کمپ ورزشی-تفریحی استقلال و ورزشگاه درفشی‌فر یا پرسپولیس اگرچه در محله شهر زیبا قرار ندارند؛ اما به آن نزدیکند و در مدت زمان کوتاهی می‌توانید خود را به این مراکز برسانید. از مراکز خرید شهر زیبا نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروشگاه هایپراستار
  • فروشگاه اترک
  • بازارچه قدیمی شهر زیبا

همچنین مراکز خرید واقع در محله‌های اطراف، مانند پاساژ گلدیس، مرکز خرید تیراژه، پاساژ سمرقند، مرکز خرید کوروش و مرکز خرید بوستان می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

مراکز درمانی

  • درمانگاه شبانه‌روزی شهر زیبا، واقع در میدان شهر زیبا
  • درمانگاه شبانه‌روزی حیات، واقع در بلوار آلاله
  • بیمارستان پیامبران
  • بیمارستان ابن سینا

خرید آپارتمان در شهر زیبا

سطح قیمت خرید خانه در شهر زیبا متوسط رو به بالا است و قیمت آپارتمان در این محله بسته به متراژ، نوع کاربری، سال ساخت، شمالی یا جنوبی بودن و امکانات ساختمان متفاوت است. در حدفاصل تقاطع جنت آباد جنوبی تا بلوار تعاون، بافت‌ مسکونی متنوعی را شاهد خواهید بود که این بافت شامل خانه‌های چند سال ساخت و آپارتمان‌ها و برج‌های نوساز و حتی شهرک‌های قدیمی است. به لطف ساخت‌ و سازهای گسترده در این محله، شهر زیبا هر روز جوان‌تر از روز قبل شده و تقاضا برای سکونت در آن بیشتر از گذشته می‌شود. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در شهر زیبا و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 14 بهمن 1398ساعت 18:26 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 36 | |

خرید آپارتمان در تهرانپارس

تهرانپارس که از محله‌های مدرن شرق تهران است، نخستین بار به دست فرانسویان طراحی و پاریس‌تهران نامگذاری شد.
خرید آپارتمان در تهرانپارس

کم‌تر کسی است که وقتی صحبت از شرق تهران به میان می‌آید، محله تهرانپارس در ذهن او تداعی نشود. سکونت در این محله‌ نسبتا بزرگ شرق پایتخت، به دلیل بافت نوساز و خیابان‌کشی‌های مدرن آن و همچنین دسترسی به امکانات رفاهی، همواره طرفداران خود را داشته است. همچنین، موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن این محدوده در کوهپایه‌های جنوبی رشته‌کوه‌های البرز و همسایگی با پارک‌های جنگلی لویزان و سرخه‌حصار، از دلایل تقاضای زیاد برای خرید آپارتمان در تهرانپارس است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به تهرانپارس رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی مناسب به دیگر نقاط شهر تهران، از مزایای زندگی در تهرانپارس است. بلوارهای تیرانداز، وفادار و پروین و همچنین خیابان‌های جشنواره، رشید و استخر از معابر اصلی تهرانپارس محسوب می شوند. خیابان اصلی و البته قدیمی تهرانپارس نیز خیابانی شمالی_جنوبی است که اکنون «حجر بن عدی» نام دارد؛ اما ساکنان این منطقه آن را با همان نام پیشین «تیرانداز» می‌شناسند. محله تهرانپارس با بلوار پروین (شاهد) به دو بخش شرقی و غربی تقسیم و این دو بخش هر دو از شمال به بزرگراه زین‌الدین و از جنوب به خیابان دماوند منتهی می‌شوند.

تهرانپارس شرقی

محله تهرانپارس شرقی از ادغام قسمت‌هایی از محله‌های خاک سفید و جوادیه (با محله جوادیه واقع در جنوب غربی راه‌آهن اشتباه گرفته نشود) تشکیل شده است. این محله از تهرانپارس غربی کوچک‌تر است و به نسبت ترافیک کمتری دارد. تهرانپارس شرقی با آلودگی صوتی و تردد کمتر، مناسب افرادی است که مایل به سکونت در محله‌ای آرام هستند.

تهرانپارس شرقی از شرق به خیابان سلطانی و محله اتحاد و از غرب به بلوار پروین منتهی می‌شود.

تهرانپارس غربی

 سکونت در محله تهرانپارس غربی نیز مزیت هایی دارد. در این محدوده تراکم امکانات رفاهی، مراکز خرید و رستوران‌ بیشتر از تهرانپارس شرقی است؛ بنابراین این محله مناسب افرادی است که خواهان این امکانات هستند. ناگفته نماند که وجود مراکز اداری و تجاری زیاد در این محله، موجب تردد بیشتر از حد معمول در طول روز شده است.

تهرانپارس غربی از غرب به بزرگراه باقری و از شرق به بلوار پروین منتهی می‌شود.

دسترسی به تهرانپارس

وجود بزرگراه‌های باقری و بابایی و معابر عریض در محله تهرانپارس، علاوه بر تسهیل تردد با خودروی شخصی، از بار ترافیکی محدوده کاسته است. فلکه‌های اول تا سوم تهرانپارس واقع در امتداد خیابان تیرانداز نیز، دسترسی مطلوبی در این محله ایجاد کرده است.

فلکه اول؛ تقاطع خیابان‌های تیرانداز، پروین و امیری طائمه
فلکه دوم؛ تقاطع خیابان‌های تیرانداز، جشنواره و فرجام
فلکه سوم؛ تقاطع خیابان‌های تیرانداز، ۱۹۶ غربی و شرقی
فلکه چهارم با احداث بزرگراه شهید زین‌الدین حذف شده است.

از امکانات حمل و نقل عمومی این محله می‌توان به ایستگاه‌های مترو شهید باقری (تقاطع بزرگراه باقری و رسالت)، مترو تهرانپارس (تقاطع بزرگراه رسالت و خیابان ۱۲۳) و مترو فرهنگسرا (مقابل فرهنگسرای اشراق) اشاره کرد. خطوط اتوبوس تندروی سه راه تهرانپارس_پایانه آزادی و همچنین پایانه‌های تاکسی مستقر در سه‌راه تهرانپارس و فلکه دوم نیز حمل و نقل این منطقه را پوشش می‌دهند.

آپارتمان در تهرانپارس

مراکز خرید تهرانپارس

  • مجتمع تجاری سپید
  • مجتمع تجاری و اداری پارسیان
  • مجتمع چندمنظوره یاس شرق
  • مجتمع تجاری شاپرک
  • مجتمع تجاری نارسیس

مراکز تفریحی

بهره‌مندی منطقه تهرانپارس از بوستان ها و مراکز فرهنگی متعدد از ویژگی های آن است. بوستان‌های نخل (سمرقندی)، اطلس، گلبرگ، گل‌واژه، عادل، رز و … از فضاهای سبزی است که می‌توانید اوقات فراغت خود را در آن سپری کنید. فرهنگسرای اشراق، موزه گرافیک و رستم‌باغ از مراکز تفریحی دیگر این منطقه است. پارک های جنگلی یاس فاطمی، لویزان و سرخه‌حصار و پارک پلیس نیز بر دیدنی‌های این محدوده می افزاید.

خرید آپارتمان در تهرانپارس

هرچند بافت غالب محله تهرانپارس تازه‌ساز است و از این نظر تفاوتی بین واحدهای مسکونی تهرانپارس غربی و شرقی وجود ندارد؛ اما باید توجه داشت که تهرانپارس غربی بیشترچهره اداری و تجاری و تهرانپارس شرقی چهره مسکونی دارد. البته این به آن معنا نیست که بافت مسکونی در تهرانپارس غربی کم است؛ ضمن آنکه شهرک‌هایی نظیر امید، پارس، فرهنگیان در این محدوده قرار دارند. تراکم خانه‌های مدرن و گران‌قیمت نیز در تهران‌پارس غربی نسبت به تهران‌پارس شرقی بیشتر است. به طور کلی، از آنجاکه این محله از محدوده‌های گران‌قیمت پایتخت به شمار می‌رود، برای رهن و اجاره یا خرید خانه در تهرانپارس نیازمند بودجه بالایی هستید. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در تهرانپارس و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

 

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 14 بهمن 1398ساعت 18:20 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 47 | |

خرید آپارتمان در بلوار فردوس

بلوار فردوس محله‌ای در غرب تهران است که به خاطر برخورداری از امکانات متنوع نظیر رستوران، کافی‌شاپ و فروشگاه و همچنین بافت نوساز محبوبیت بالایی نزد خریداران خانه دارد.
خرید آپارتمان در بلوار فردوس

بلوار فردوس از محله‌های غرب تهران است که در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. این بلوار تا پیش از افتتاح بزرگراه ستاری محله‌ای یکپارچه بود و بعد از احداث بزرگراه به دو قسمت بلوار فردوس غرب و بلوار فردوس شرق تقسیم‌بندی شد. به طور کلی دسترسی این بلوار به امکانات متنوع و همچنین برخورداری از بافت نوساز، این محله را به یکی از محدوده‌های پرتقاضا برای سکونت در تهران تبدیل کرده است. ناگفته نماند دو قسمت غرب و شرق این بلوار از نظر حجم ترافیک، تعداد فروشگاه و رستوران، جمعیت و میزان دسترسی تفاوت‌هایی دارند. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به سراغ بلوار فردوس رفته است. پیش از اقدام برای رهن و اجاره یا خرید آپارتمان در بلوار فردوس با ما همراه باشید.

بلوار فردوس غرب

بلوار فردوس غرب از شمال با بزرگراه علامه جعفری، از جنوب با بزرگراه تهران-کرج، از شرق با بزرگراه شهید ستاری و از غرب با بزرگراه شهید باکری همسایه است. بلوار فردوس غرب در مقایسه با محله بلوار فردوس شرق محله آرام‌تری است و ترافیک کمتری دارد.

بلوار فردوس شرق

بلوار فردوس شرق از شمال با بلوار آیت‌الله کاشانی­­، از جنوب با بزرگراه تهران-کرج، از غرب با بزرگراه شهید ستاری و از شرق با بزرگراه جناح همسایه است. شهرت این محله را می‌توان در دسترسی آسان آن به وسایل حمل‌ونقل عمومی و مراکز خرید دید.

محله‌های صادقیه و ابوذر و شهرک‌های اکباتان و پرواز همسایه‌های محله فردوس هستند.

بلوار فردوس در گذشته

محله بلوار فردوس مانند دیگر محله‌های غرب تهران مثلا جنت آباد در گذشته شامل باغ‌ها و اراضی کشاورزی بوده است که رفته رفته با گسترش تهران این اراضی جای خود را به ساختمان‌ها داده‌اند. هرچند دهه‌های ۴۰ و ۵۰ را می‌توان آغاز شکل‌گیری و توسعه محله فردوس دانست؛ اما احداث بزرگراه شهید ستاری در سرعت پیدا کردن توسعه و رشد این محله نقش زیادی داشته است.

دسترسی به بلوار فردوس

بلوار فردوس از اولین محله‌های تهران است که با احداث ایستگاه متروی صادقیه دسترسی به آن آسان شد. ایستگاه‌های ارم سبز(اکباتان) و طرشت نیز جزو امکانات بلوار فردوس محسوب شده و با تاکسی‌های مستقر در اطراف این ایستگاه‌ها در کمتر از ۱۵ دقیقه می‌توانید خود را به این محله برسانید. این سه ایستگاه به بلوار فردوس شرق نزدیکتر است. خطوط اتوبوس شهران_ پایانه ارم سبز، پونک چهاردیواری- مترو ارم سبز نیز بخش دیگری از حمل و نقل عمومی در این محله را پوشش می‌دهند. دسترسی به بلوار فردوس غرب با اتومبیل شخصی با توجه به دسترسی مطلوب آن به بزرگراه‌ها، بسیار راحت است.

مراکز خرید

محله فردوس از مراکز خرید و مجتمع های تجاری برخوردار است. رستوران‌ها و کافی شاپ‌های زیادی هم برای رفاه اهالی منطقه ایجاد شده‌است از مراکز خرید فعال در این محله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هایپر استار ارم
  • مجتمع تجاری_اداری آیریک سنتر
  • مجتمع تجاری تفریحی کوروش
  • پاساژ آبگینه
  • مرکز خرید ارمغان

خرید آپارتمان در بلوار فردوس

قیمت خرید خانه در محله بلوار فردوس بسته به ویژگی‌ها و شاخصه‌های ملک، متفاوت خواهد بود. نکته مثبت بلوار فردوس در مقایسه با دیگر محله‌های تهران این است که در این محله با تنوع و تعدد ساختمان‌ها و متراژهای مختلف روبه‌رو خواهید بود و مشکلی برای انتخاب وجود ندارد. هرچند قیمت خانه و آپارتمان در محله فردوس کمتر از محله های واقع در منطقه یک تهران است، اما برای خرید آپارتمان در محله بلوار فردوس نیازمند بودجه نسبتا بالایی هستید. ضمن آنکه، دسترسی بلوار فردوس و امکانات آن سبب شده تقاضا برای خرید مصرفی و سرمایه‌گذاری ملکی در این منطقه بالا و قیمت این محله از محله‌های مجاور آن بیشتر باشد. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در بلوار فردوس و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 14 بهمن 1398ساعت 18:10 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 38 | |

خانه‌های پرمتقاضی تهران چه قیمتی دارند؟

بانک مرکزی طی گزارشی توزیع فراوانی تعداد معاملات مسکن در شهر تهران را بر حسب زیربنای واحد مسکونی و ارزش هر واحد ارائه کرده است.
قیمت خرید آپارتمان در تهران

گزارش بانک مرکزی از قیمت خرید و فروش آپارتمان در تهران در دی ماه امسال می‌گوید واحدهای مسکونی با ارزش کمتر از ۹۰۰ میلیون تومان سهم ۴۸.۵ درصدی را در معاملات مسکن ۲۲ منطقه شهر تهران داشته‌اند. به‌علاوه، توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب قیمت هر متر مربع زیربنا در ماه مذکور حاکی از آن است که واحدهای مسکونی در دامنه قیمتی ۹ تا ۱۰.۵ میلیون تومان به ازای هر متر مربع، با سهم  ۱۱.۶ درصد، بیشترین تعداد معاملات شهر تهران را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش مجله دلتا دامنه قیمتی ۱۰.۵ تا ۱۲ میلیون تومان و همچنین ۷.۵ تا ۹ میلیون تومان به ترتیب با سهم ۱۰.۸ و ۱۰.۳ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در ماه مورد اشاره توزیع حجم معاملات به گونه‌ای بوده که ۵۷.۹ درصد واحدهای مسکونی با قیمتی کمتر از میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی شهر تهران (۱۳ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان) معامله شده‌اند.

توزیع فراوانی تعداد معاملات برحسب سطح زیربنا

توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب سطح زیربنا در دی ماه ۹۸ نشان می‌دهد؛ واحدهای مسکونی با زیربنای ۶۰ تا ۷۰ متر مربع با سهم ۱۵.۲ درصدی، بیشترین تعداد معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

واحدهای دارای زیربنای “۵۰ تا ۶۰” و” ۷۰ تا ۸۰” متر مربع نیز به ترتیب با سهم‌های ۱۴.۵ و ۱۲.۶ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند. در مجموع در این ماه، واحدهای مسکونی با سطح زیربنای کمتر از ۸۰ متر مربع، ۵۵.۹ درصد از معاملات انجام شده را به خود اختصاص دادند.

توزیع فراوانی تعداد معاملات برحسب ارزش هر واحد

در دی ماه امسال توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب قیمت خرید هر واحد آپارتمان در تهران، حاکی از آن است که در میان دامنه‌های قیمتی مورد بررسی، واحدهای مسکونی با ارزش ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان با اختصاص سهم ۱۳ درصد، بیشترین سهم از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده‌اند.

واحدهای دارای ارزش ۴۵۰ تا ۶۰۰ و ۶۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان نیز به ترتیب با اختصاص سهم‌های ۱۲.۱ و ۱۰.۸ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در مجموع در این ماه، حدود ۴۸.۵ درصد از معاملات به واحدهای مسکونی با ارزش کمتر از ۹ میلیارد ریال (۹۰۰ میلیون تومان) اختصاص داشته است.

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 14 بهمن 1398ساعت 18:04 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 35 | |

خرید خانه در کدام مناطق تهران سودآور است؟

داده‌های آماری وزارت راه و شهرسازی و اطلاعات تکمیلی بانک مرکزی نشان می‌دهد تا پایان دی ماه امسال، بیشترین رشد قیمت در 22 منطقه شهر تهران، مربوط به مناطق 18 تا 20 بوده است.
بهترین مناطق تهران برای خرید خانه

با توجه به اینکه تورم سالانه در ایران ۴۰ درصد اعلام شده است، سرمایه‌گذاری در بازار یا منطقه‌ای بهینه خواهد بود که همین مقدار رشد قیمت را نیز داشته باشد. با این حال، سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند بازار‌ها از قدرت نقدشوندگی بهتری هم برخوردار باشند و پس از خرید، تقاضایی برای فروش آن هم وجود داشته باشد. داده‌های آماری وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی نشان می‌دهد در ۱۰‌ ماه امسال بیشترین رشد قیمت در میان ۲۲ منطقه شهر تهران مربوط به مناطق ۱۸ تا ۲۰ تهران بوده است و این مناطق از دید متقاضیان، بهترین مناطق تهران برای خرید خانه و کسب سود بوده‌اند.

به‌گزارش مجله دلتا این اطلاعات نشان می‌دهد قیمت هر واحد آپارتمان در منطقه ۲۰ تهران تا پایان دی‌ماه امسال به‌طور میانگین ۶۰.۶ درصد افزایش یافته و از ۴ میلیون‌ و ۴۷۰ هزار تومان به ۷میلیون‌ و ۱۸۲هزار تومان در پایان دی ماه رسیده؛ این بالاترین میزان رشد در کل تهران است. با این حال باید دقت کرد که جمع کل معاملات انجام شده در منطقه ۲۰ تهران نسبت به سایر مناطق به‌ مراتب کمتر بوده و این منطقه از این نظر، رتبه ۱۶ را در بین دیگر مناطق تهران دارد، زیرا تعداد کل معاملات انجام شده در این منطقه ۱۸۵ معامله بوده که این مقدار به‌مراتب کمتر از معاملاتی است که در منطقه ۵ تهران انجام می‌شود.

پس از منطقه ۲۰، بیشترین رشد قیمت مسکن در ۱۰‌ ماه امسال به منطقه ۱۹ مربوط است. قیمت هر واحد آپارتمان در این منطقه به‌طور میانگین ۴۰.۲ درصد رشد کرده و از ۵ میلیون ‌و ۷۱۲ هزار تومان به ۸ میلیون تومان رسیده؛ با این حال تعداد معاملات انجام شده در این منطقه کمترین میزان در کل مناطق تهران را داشته است.

بعد از مناطق ۲۰ و ۱۹ رتبه سوم بیشترین رشد قیمت مربوط به منطقه ۱۸ است که طی آن میانگین قیمت تا پایان اولین ماه زمستان، ۳۷.۴ درصد رشد کرده و از ۴ میلیون و ۷۲۲ هزار تومان به ۶ میلیون و ۴۸۹ هزار تومان رسیده است. مجموع کل معاملات انجام شده در این منطقه نیز به نسبت سایر مناطق کمتر است؛ به‌طوری که جمع کل معاملاتی که در دی ماه در این منطقه انجام شده ۱۸۲ معامله بوده که از این نظر این منطقه در رتبه ۱۷ قرار گرفته است.

اما شاید از بهترین مناطق تهران برای خرید خانه منطقه ۱۰ باشد؛ زیرا هم حجم معاملاتی که در این بازار انجام می‌شود به نسبت مناطق ۱۸ تا ۲۰ بیشتر است و هم میزان رشد قیمت در این منطقه بالاتر از میانگین رشد قیمت مسکن است. آمار‌ها نشان می‌دهد قیمت هر متر آپارتمان در این منطقه به‌طور میانگین از ابتدای سال تاکنون ۳۴.۷ درصد رشد کرده و در عین حال فقط در دی‌ماه امسال ۷۲۰ معامله در این منطقه انجام شده و این منطقه از نظر رتبه نقدشوندگی در رتبه ۴ بازار مسکن قرار گرفته است.

بیشترین مقدار معاملات

آمارهای موجود از تعداد معاملات انجام شده در همه مناطق شهر تهران نشان می‌هد که بیشترین میزان معاملات مربوط به منطقه ۵ است؛ به‌طوری‌که فقط در دی ماه امسال جمعا ۱۶۶۱ معامله در این بازار انجام شده و این منطقه از نظر نقدشوندگی بالاترین رتبه را در سطح شهر تهران در اختیار دارد. بعد از منطقه ۵ با فاصله زیاد منطقه ۲ پرمعامله‌ترین منطقه از نظر معاملات ملکی است و در دی ماه امسال جمعا ۹۳۷ معامله در این منطقه انجام شده است. پس از منطقه ۲ مناطق ۴ تا ۱۰ و ۱۴ بیشترین میزان معاملات را در کل تهران در اختیار دارند و از نظر نقدشوندگی بهترین عملکرد را دارند.

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 14 بهمن 1398ساعت 17:55 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 34 | |

خرید خانه در منیریه، محله پر جنب و جوش تهران

منیریه از محله‌های گران‌قیمت منطقه 11 شهرداری تهران است که در مرکز پایتخت قرار گرفته و بسیاری آنجا را با بورس لوازم ورزشی می‌شناسند.
خرید آپارتمان در منیریه

محله منیریه از محله‌های اصیل و مرکزی تهران است که در منطقه ۱۱ قرار دارد. بسیاری این محله را  بورس لوازم و تجهیزات ورزشی می‌شناسند و گذر بسیاری از ورزشکاران حداقل یک‌بار برای خرید ابزار ورزشی به این محله افتاده است. این محله از شمال به خیابان امام خمینی، از غرب به خیابان کارگر، از جنوب به خیابان معیری و ابوسعید و از شرق به خیابان وحدت اسلامی محدود شده است.  قیمت خرید خانه در منیریه براساس آمار آذرماه ۹۸ نزدیک به میانگین قیمت مسکن در منطقه ۱۱ بوده است، از این رو محله منیریه جزو مناطق گران این منطقه به شمار می‌رود. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به منیریه رفته است. با ما همراه باشید.

منیریه در گذشته

در زمان قاجار، محله‌ منیریه یکی از محله‌های اعیان‌نشین شهر تهران به شمار می‌رفته است. این محله شامل باغ‌ها و اراضی متعلق به منیرالسطنه همسر ناصرالدین شاه قاجار بوده و  خود او نیز در عمارتی در این محله ساکن بوده است. نام این محله از نام منیر السلطنه برگرفته شده است.

دسترسی به منیریه

محله منیریه تهران از شمال به خیابان شیخ هادی، از غرب به خیابان حر، از طرف جنوب به محله امیریه و از سمت شرق به محله سنگلج منتهی می‌شود. این محله از لحاظ دسترسی به وسایل حمل‌و نقل عمومی وضعیت نسبتا خوبی دارد. خط اتوبوسرانی میدان تجریش_راه آهن در این محله ایستگاه دارد. علاوه بر ایستگاه مترو منیریه واقع در خط قائم_آزادگان، دو ایستگاه متروی حسن آباد و دانشگاه امام علی در این محدوده قرار گرفته‌ است. ضمن اینکه از دو خیابان کارگر جنوبی و خیابان ولیعصر دسترسی مناسبی به محله منیریه وجود دارد. خیابان های امام خمینی، وحدت اسلامی و حسن‌آباد از خیابان‌های مهم محله منیریه است که دسترسی مناسبی را به محله‌های اطراف فراهم می‌کند.

دیگر خیابان‌های مهم منیریه:

  • خیابان ابوسعید
  • خیابان معیری
  • خیابان اسدی منش
  • خیابان کرمانی
  • خیابان شعاع

محله منیریه

مراکز تجاری و تفریحی

همان‌طور که گفته شد خیابان منیریه بورس لوازم ورزشی در تهران محسوب می شود . بسیاری از برندهای ورزشی مطرح در این منطقه نمایندگی دارند و چندین مرکز خرید از جمله کاوه، تابان، حکمت ایرانیان و … در این محله به فروش لوازم ورزشی می‌پردازند. علاوه بر خیابان منیریه، خیابان‌ها و فرعی‌های اطراف آن مملو از بوتیک‌ها و مغازه‌های عرضه پوشاک مردانه و زنانه است.

فرهنگسرای ابوسعید در نزدیکی میدان منیریه از مراکز فرهنگی محله منیریه است. مجتمع تفریحی تجاری چارسو که در خیابان جمهوری قرار دارد، به این محله نزدیک است و علاقه‌مندان می‌توانند از سینمای آن استفاده کنند.

خرید خانه در منیریه

بافت فرسوده در این محله زیاد به چشم می‌خورد؛ اما از آنجا که در سال‌های اخیر روند ساخت و ساز آپارتمان در این محله سیر صعودی داشته، علاوه بر خانه‌های ویلایی و حیاط‌دار، آپارتمان‌های نوساز و مجتمع‌های مسکونی را در منیریه خواهید دید. در حالی‌که میانگین قیمت خانه در آذر ماه سال ۹۸ در منطقه یازده تهران ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده، در محله منیریه قیمت هر مترمربع خانه به طور میانگین ۸ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان برآورد شده است. با بررسی این محله با سایر محلات منطقه یازده، این محله جزء یکی از محله‌های گران قیمت منطقه ۱۱ محسوب می‌شود. با مراجعه به سایت املاک دلتا اولین وب سایت ملکی در ایران می‌توانید با صرف زمان اندک به آپارتمان دلخواه خود دست پیدا کنید. برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت خرید آپارتمان در منیریه ایـــنجــــا کلیک کنید.

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 14 بهمن 1398ساعت 17:37 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 32 | |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 صفحه بعد