تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خرید آپارتمان در یوسف آباد

مجله دلتا

همه چیز در مورد همه چیز

خرید آپارتمان در یوسف آباد

یوسف آباد با بافت غالب نوساز یکی از محله‌های قدیم تهران است که دسترسی مناسب آن به امکانات متنوع، متقاضیان بسیاری را جذب این منطقه کرده است.
خرید آپارتمان در یوسف آباد

این محله از غرب به بزرگراه کردستان و محله امیرآباد، از شرق به خیابان ولی عصر و محله عباس‌آباد، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ونک و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف آباد محدود می‌شود. اگر قصد خرید آپارتمان در یوسف آباد را دارید، با ما همراه باشید.

به گزارش مجله دلتا محله یوسف‌ آباد از محله‌های با اصالت تهران و با بافت نوساز و مدرن است، اما در کنار ساختمان‌های بازسازی شده و نوساز این محله، خانه‌های ویلایی متراژ بالا نیز به چشم می‌خورند.

نصرالله حدادی درباره‌ یوسف‌ آباد در «طهران قدیم» می‌نویسد:

میرزایوسف مستوفی‌الممالک از مردان دوره ناصرالدین‌شاه، اراضی بالادست محله سنگلج را تا فاصله بالای آب کرج در تیول خود داشت. او بخشی از آن را به پسرش «حسن مستوفی‌الممالک» بخشید و باغ حسن‌آباد، واقع در همین حوالی میدان حسن‌آباد ساخته شد. در بالادست میدان، یوسف‌آباد شکل گرفت و در انتها به محله بهجت‌آباد که اقلیت ارامنه در آن زندگی می‌کردند، ختم می‌شد که تماماً جزو مایملک میرزا یوسف مستوفی الممالک بود.

خرید آپارتمان

چگونه به یوسف آباد برویم؟

محله یوسف‌ آباد با دسترسی به دو اتوبان کردستان و همت و خیابان‌های اصلی و مهم تهران از جمله خیابان‌های سید جمال الدین اسدآبادی (خیابان یوسف آباد)، مستوفی (خیابان عبدالمجید اکبری)، شهید جهان آرا، مهرام، بیستون و چهلستون، فتحی شقاقی، کاج شمالی و ابن سینا، محله بسیار مناسبی برای اقامت به حساب می‌آید. سامانه اتوبوسرانی تندرو در خیابان ولیعصر، ایستگاه‌های متروی مفتح، جهاد و میرزای شیرزای و پایانه تاکسیرانی یوسف‌آباد نیز حمل و نقل عمومی به این محله را پوشش می‌دهند، اما در نظر داشته باشید که قرارگیری یوسف آباد در محدوده‌ی طرح ترافیک زوج و فرد خالی از مشکل نیست.

مراکز تفریحی

از مراکز تفریحی این محله می‌توان به سینما و تئاتر گلریز و پارک‌های شفق و قزل قلعه اشاره کرد. مجموعه‌های تفریحی و ورزشی نادر (بالاتر از میدان کلانتری)، کارن (نزدیک شهر کتاب در میدان فرهنگ)، شهید جهان آرا نیز در این محله قرار دارند.

مراکز خرید

مجتمع تجاری رز در خیابان اسدآبادی، مرکز خرید هنر در خیابان فتحی شقاقی و پاساژ فرهنگ در میدان فرهنگ نیز از مراکز مهم خرید یوسف‌آباد هستند که معمولا مراجعین فرامحله‌ای دارند.

وجود تعداد زیادی رستوران‌، مراکز خرید، شهر کتاب، کافه‌، قنادی و بستنی فروشی‌ و … باعث محبوبیت این محله شده است. از کتابخانه‌های این منطقه هم می‌توان به کتابخانه شهید دستغیب در خیابان 21 یوسف‌آباد، کتابخانه جهان‌آرا در خیابان جهان‌آرا و کتابخانه شفق در خیابان 21 یوسف‌آباد اشاره کرد.

قیمت ملک

یوسف‌ آباد یکی از محله‌های نسبتا گران قیمت تهران به شمار می‌رود. قیمت خرید آپارتمان بسته به نوع کاربری مسکونی و اداری متغیر است. نرخ ملک در این محله از متر مربعی 18 میلیون تومان آغاز و به هر متر مربع 27 میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خرید آپارتمان در یوسف‌ آباد به املاک دلتا مراجعه کنید.

 

همچنین بخوانید:

جردن؛ محله همه چیز تمام تهران

خرید آپارتمان در تهران فقط با 500 میلیون تومان

300 میلیون بدهید، صاحبخانه شوید!

موضوع :
برچسب ها : خبر ,گزارش,مسکن,مجله دلتا,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 20 آبان 1398ساعت 17:39 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 20 | |