تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
ابلاغ وام ۲۴۰ میلیونی مسکن از امروز

مجله دلتا

همه چیز در مورد همه چیز

ابلاغ وام ۲۴۰ میلیونی مسکن از امروز

از صبح روز شنبه ۱۴ دی‌ماه، آئین‌نامه وام خرید مسکن با ارقام جدید به شعب بانک عامل ابلاغ شده و قابل دریافت است.
اوراق وام مسکن

براساس آئین‌نامه وام خرید مسکن، متقاضیان متاهل و مجرد تهرانی برای دریافت وام ۲۴۰ میلیون تومانی لازم است به ترتیب، به خرید ۴۸۰ و ۲۸۰ برگه وام مسکن (اوراق حق تقدم) اقدام کنند.

به گزارش مجله دلتا این تسهیلات که برای مجردها و متاهلان تهرانی به ترتیب ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان است، قابل ترکیب با تسهیلات جعاله مسکن بوده و براساس مصوبه جدید، متقاضیان مجرد و زوج‌های تهرانی می‌توانند مجموعاً ۱۴۰ و ۲۴۰ میلیون تومان وام خرید یا ساخت مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن دریافت کنند.

همچنین متقاضیان مجرد و متاهل ساکن مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر نیز می‌توانند به ترتیب ۸۰ و ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن قابل ترکیب با وام جعاله ۴۰ میلیون تومانی دریافت کرده و مجموعاً ۱۲۰ و ۲۰۰ میلیون تومان وام مسکن از محل اوراق تسهیلات دریافت کنند.

مجردها و متاهلان ساکن سایر مناطق شهری نیز در جدیدترین ارقام تسهیلات خرید مسکن می‌توانند به ترتیب ۶۰ و ۱۲۰ میلیون تومان وام و با ترکیب وام جعاله، ۱۰۰ و ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات خرید یا ساخت مسکن از محل اوراق حق تقدم دریافت کنند.

نرخ سود این تسهیلات ۱۷.۵ درصد با بازپرداخت حداکثر ۱۲ ساله و نرخ سود تسهیلات جعاله نیز ۱۸ درصد با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله است.

پرداخت وام مسکن مجردها در تهران: ۲.۶۸ میلیون 

متقاضیان مجرد تهرانی می‌بایست ماهانه یک میلیون و ۱۵ هزار و ۷۳۷ تومان بابت وام جعاله مسکن و یک میلیون و ۶۶۵ هزار و ۳۸۷ تومان بابت تسهیلات خرید بپردازند که مجموعاً باید ۲ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۱۲۴ تومان هرماه بازپرداخت کنند.

پرداخت وام مسکن متاهلان در تهران: ۴.۳۴ میلیون

همچنین زوج‌های تهرانی برای تسهیلات جعاله مسکن یک میلیون و ۱۵ هزار و ۷۳۷ تومان و برای وام خرید مسکن نیز ۳ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۷۷۴ تومان و در مجموع، ۴ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان در هر ماه باید به بانک مسکن بازپرداخت کنند.

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 15 دی 1398ساعت 18:17 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 51 | |