تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مجله دلتا

مجله دلتا

همه چیز در مورد همه چیز

خانه های لوکس تهران چقدر اجاره می‌روند؟

بازار عجیب و غریب اجاره خانه لوکس در مناطق شمالی تهران به گونه‌ای سودآور است که مالکان این نوع خانه‌ها ترجیح می‌دهند در بازار اجاره باقی بمانند.
خانه لوکس
از چند ماه گذشته که بازار خرید و فروش مسکن وارد دوره رکود فصلی شده، بازار اجاره تحرکات نسبی را تجربه کرده است؛ به طوری که از ابتدای امسال قیمت اجاره بین ۲۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته و در این میان بازار اجاره خانه های لوکس در تهران روند عجیبی پیدا کرده است.

به گزارش مجله دلتا بازار املاک اجاره‌ای در شمال شهر تهران موجب شده تا مالکان ترجیح بدهند کماکان در این بازار حضور داشته باشند؛ موضوعی که از تمایل مستاجران به خانه‌های اجاره‌ای و وارد کردن سرمایه خود در جایی غیر از ملک خبر می‌دهد. زعفرانیه، شهرک غرب و کامرانیه میزبان اجاره نشین‎ های خانه لوکس در تهران است و گزارش‌ ها می‌گوید که تعداد خانه‌ های این مناطق که پول ودیعه آن‌ ها به بیش از یک میلیارد تومان می‌رسد، بسیار است؛ خانه‌ هایی که برای اجاره‌ ماهانه آن‌ها تا ۷۰ میلیون تومان باید پرداخت شود.

بررسی جسته و گریخته آگهی‌ها نشان می‌دهد که ودیعه یک خانه‌ ۴۵۰ متری در زعفرانیه، ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان و اجاره ماهانه آن ۲۰ میلیون تومان است. خانه‌ای که صرف‌نظر از جزییات، قطعا دارای مشاعات مجلل است. در آگهی دیگری یک ویلای سه طبقه با استخر و امکانات کامل در شهرک غرب با ودیعه ۲۰ میلیارد تومان و اجاره ماهانه ۵۰ میلیون تومان متقاضیان زیادی داشته و ظرف یک هفته اجاره رفته است. در الهیه نیز ودیعه یک آپارتمان ۳۵۰ متری سه خوابه دارای سوئیت مجزا، چهار مستر پلان تفکیک شده، آشپزخانه تمام فرنیش، متریال روز اروپا، پارکینگ سندی و لابی مجلل؛ ۲ میلیارد تومان و اجاره ماهانه آن ۷۰ میلیون تومان است.

نکته جالب در مورد آگهی‌ اجاره آپارتمان‌های لوکس این است که مشاوران املاک جزییات مشاعات این آپارتمان‌ ها را جز با حضور مشتری در آژانس و آگاهی از موجودی حساب او و اطمینان از برخورداری از شرایط مالی مناسب برای اجاره چنین آپارتمان‌هایی، اعلام نمی‌کنند.

 

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 25 آذر 1398ساعت 14:22 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 20 | |

پیش شرط های عرضه اینترنت ۵G

به نظر می‌رسد با دستیابی به پیش شرط های اعلام شده، نسل پنجم شبکه 5G در ایران ارائه شود.
اینترنت 5G

اینترنت ۵G

اینترنت ۵G به نسل پنجم شبکه تلفن همراه می‌گویند که به اشتباه آن را نسل پنجم اینترنت می‌نامند. این تکنولوژی جدیدترین نسل سیستم ارتباطات سیار است. شبکه ۵G داده ها را به صورت بی سیم انتقال می‌دهد. تا پیش از این، اینترنت ۴G ارائه شده بود. در نسل پنجم، سرعت انتقال داده افزایش یافته است و تا حدود ۲۰ گیگابایت بر ثانیه می‌رسد. با توجه به نیاز روز افزون عده زیادی از کاربران به پهنای باند، استفاده از فناوری ۵G ضروری خواهد بود.

به گزارش مجله دلتا به نقل از mci، در نسل پنجم شبکه تلفن همراه، انتقال داده توسط امواج رادیویی با طول موج های کوتاه که به امواج میلی متری یا مایکروویو معروف هستند، صورت می‌گیرد. به این صورت اطلاعات بیش تری در بازه زمانی کم تر انتقال پیدا می‌کند.

از دیگر مزیت های ۵G مصرف کم تر انرژی است. در نتیجه علاوه بر اینکه گوشی همراه داغ نمی‌شود، طول عمر باتری افزایش می‌یابد. ظرفیت انتقال بیش تر و پایداری بالاتر نیز از برتری های شبکه ۵G نسبت به ۴G است. با تکنولوژی ۵G بستر مناسبی برای استفاده از اینترنت اشیا فراهم خواهد شد.

مرتضی طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شبکه شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در نشستی تخصصی اعلام کرد: پیش بینی می‌شود ارائه آزمایشیِ شبکه تلفن همراه ۵G تا سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ صورت پذیرد و طی ۴ تا ۵ سال فراگیر شود. از شرط های لازم برای استفاده از این تکنولوژی که بدون آن ارائه شبکه ۵G محقق نخواهد شد، این است که باید طبق موارد بیان شده در کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی ۲۰۱۹ (WRC-19)، همه رگولاتوری ها طیف پیوسته ۸۰ تا ۱۰۰ مگا هرتز را در باند ۳.۵ مگا هرتز و حداقل باند ۱ گیگا هرتز را برای باند های موج میلی متری در شبکه تلفن همراه ۵G عرضه کنند. در بحث زیر ساخت ها، به دلیل پایداری نسل پنجم در حدود ۱۰۰ درصد، امکان عرضه سرویس های پر ریسک روی شبکه وجود دارد، بنابراین باید توجه ویژه ای به زیرساخت ها داشت.

سرعت اینترنت ۵G در حدود ۱۰ برابر بیش تر از نسل چهارم (LTE) خواهد بود. به طور متوسط هر ثانیه ۱۰۰ مگا بایت و در شرایط ایده آل تا ۲۰ گیگا بایت بر ثانیه امکان دانلود وجود خواهد داشت. در آخر باید اشاره کرد که احتمال دارد فناوری ۵G به دلیل داشتن هزینه های بیش تر برای تامین آن، با قیمت بالاتری نسبت به نسل قبلی برای مصرف کنندگان عرضه شود.

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 21 آذر 1398ساعت 14:51 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 31 | |

معرفی ایکس باکس اسکارلت در دو نسخه لاک هارت و آناکوندا

کنسول های جدید پروژه اسکارلت مایکروسافت با نام های لاک هارت و آناکوندا در تعطیلات سال 2020 میلادی ریلیز خواهند شد.
ایکس باکس اسکارلت

ایکس باکس اسکارلت

در حالی که به نظر می‌رسید پروژه بعدی مایکروسافت، رونمایی از نسلِ جدید کنسول ایکس باکس (XBox) با نام “پروژه اسکارلت” باشد، خبر ساخت کنسول های “لاک هارت” و “آناکوندا” منتشر شد. گفته می‌شود مایکروسافت قصد دارد در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی دو نسخه از ایکس باکس جدید را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه ارائه کند.

به گزارش مجله دلتا، مایکروسافت این دو کنسول را به عنوان جایگزینی برای نسل هشتم کنسول های بازی در نظر گرفته است. این نسل در نسخه های ضعیف تر از نسل های قدیمی و بدون دیسک همراه با رونمایی از پروژه اسکارلت عرضه می‌شوند.

آن طور که از خبرگزاری های مختلف نقل می‌شود، قرار است لاک هارت در ابعادی کوچک تر از نسل پیشین، بدون دیسک درایو و با قابلیت بازی به صورت استریم و دیجیتال، تولید شود. به این صورت بازی های آفلاین و دیسکی از دور خارج خواهند شد. به نظر می‌رسد لاک هارت به عنوان جایگزین ایکس باکس وان اس در نسل هشتم خواهد بود. کنسول آناکوندا به عنوان جهشی بزرگ در کنسول های تولیدی مایکروسافت محسوب می‌شود. این نسخه نقش ایکس باکس وان ایکس را در نسل نهم بر عهده خواهد داشت. انتظار می‌رود لاک هارت و آناکوندا از سخت افزارهایی مشابه استفاده و بازی هایی با رزولوشن ۱۴۴۰p را پشتیبانی کنند.

تا این لحظه مایکروسافت به طور رسمی قیمتی برای لاک هارت و آناکوندا اعلام نکرده است، اما شایعاتی وجود دارد مبنی بر این که قرار است این دو دستگاه ۱۰۰ دلار ارزان تر از نسخه های پیشین به فروش برسند. برای اطلاع از قیمت، تاریخ عرضه و سایر ویژگی های نسل جدید کنسول ها، همچنان باید در انتظار بود. با انتشار این خبر باید منتظر ماند تا رقیب اصلی مایکروسافت، سونی، نیز نسخه جدید پلی استیشن ۵ را معرفی کند.

نظر شما در مورد کنسول جدید از جمله ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 21 آذر 1398ساعت 14:44 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 38 | |

رونمایی گوگل از پلتفرم واقعیت افزوده ARCore (+ویدئو)

پلتفرم واقعیت افزوده، نمایی زنده به اشکال غیر فیزیکی و مجازی می‌بخشد و اجسام را در تصاویرِ دنیای واقعی شبیه سازی می‌کند.

واقعیت افزوده ARCore

شرکت گوگل، کیت توسعه نرم افزار (SDK)، را با نام ARCore در مارس ۲۰۱۸ رونمایی و در اکتبر ۲۰۱۹ نسخه پایدار آن را عرضه کرد. این کیت امکان استفاده از فناوری واقعیت افزوده در گوشی های هوشمند را به کاربران سیستم عامل اندروید می‌دهد. از آن زمان تاکنون متخصصان شرکت گوگل برای ارائه خدمات بهتر به کاربرانی با گوشی های مختلف، مشغول بهینه سازی ARCore هستند.

به گزارش مجله دلتا، با استفاده از رابط های برنامه نویسی کاربردی (API) می‌توان با دوربین ساده موبایل نقشه های عمق دار ایجاد کرد. این توسعه نرم افزار به زودی در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

 با استفاده از این تکنولوژی می‌توان اشیا یا اشکال مجازی را که فرمی سه بعدی دارند پشت اجسام واقعی قرار داد و جلوه ای باور پذیرتر به آن بخشید. برای مثال اگر یک گربه روی میز ببینید که با تغییر زاویه دوربین جای آن تغییر نمی‌یابد، کاملا مصنوعی خواهد بود. اما با پیشروی در این زمینه، ARCore  این امکان را به شما می‌دهد که به گونه ای گربه را پشت میز قرار دهید که با تغییر زاویه دید، گربه را به طوری واقعی تر در پشت آن ببینید.

این قابلیت باعث می‌شود مرزهای بین اجسام مجازی و واقعی کم رنگ شود. تاکید بر توانمندی کیت ARCore به این دلیل است که بدون نیاز به سخت افزارهای پیشرفته و فقط با یک گوشی هوشمند می‌توان از تکنولوژی واقعیت افزوده بهره برد.

الگوریتم به کار رفته در این فناوری بسیار پیچیده است. با توجه به حرکت دوربین و تخمین فاصله اجسام دور و نزدیک، به فضا عمق می‌بخشد و اشکال مجازی را در فاصله مناسب قرار می‌دهد.

پشتیبانی از پلتفرم واقعیت افزوده و امکان استفاده از ARCore در تمام گوشی های اندرویدی که در چند سال گذشته رونمایی شده اند، وجود دارد. در این میان گوشی هایی که به دوربین مدت پرواز (ToF) مجهز هستند سازگاری بیش تری با این کیت خواهند داشت. ToF نوعی دوربین است که با استفاده از پالس نوری و محاسبه سرعت نور، فاصله اشیا را تا دوربین تخمین می‌زند.

ویدیو زیر در درک این موضوع به شما کمک خواهد کرد.

برای مشاهده مطالب بیشتر از مجله مد و زیبایی دلتا دیدن نمایید

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 21 آذر 1398ساعت 14:41 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 35 | |

کمبود آپارتمان نوساز برای فروش

پرس و جو از مشاوران املاک در نقاط مختلف تهران حاکی است که تعداد آپارتمان های نوساز در بازار خرید و فروش کاهش یافته و این موضوع باعث شده قیمت واحدهای مسکونی موجود در بازار افزایش یابد.
آپارتمان نوساز

بررسی آگهی های عرضه شده به دفتر مشاوران املاک در چند روز گذشته گویای این واقعیت است که بازار خرید و فروش مسکن با کمبود واحد های مسکونی نوساز مواجه شده است، به طوری که ارزیابی جداگانه هر منطقه‌ از پایتخت نیز نشان می‌دهد تعداد آپارتمان نوساز و کلید نخورده‌ای که سازندگان به بازار عرضه کرده‌اند، در چند هفته گذشته انگشت‌شمار بوده است.

به گزارش مجله دلتا کاهش عرضه آپارتمان نوساز در کنار ثابت‌ماندن تقاضا در تهران موجب شده است تا همین تعداد محدود واحد های مسکونی نوساز در بازار معاملات، با قیمت نسبتا بالاتری به مشتریان ارائه شود و متقاضیان را از انجام دادن معامله منصرف کند. در واقع سازندگان و مالکان این نوع واحد ها چندان نرمشی در تعدیل قیمت‌ ها نسبت به مالکان سایر گروه‌ های سنی آپارتمان‌ ها نشان نداده‌اند.

چه کسانی آپارتمان نوساز می‌خرند؟

مشاوران املاک معتقدند که با توجه به شرایط فعلی بازار مسکن و سطح بالای قیمت‌ ها، عمده خریداران واحد های نوساز از دسته متقاضیانی هستند که به قصد سرمایه‌گذاری‌، این واحد ها را خریداری می کنند و با انتظار تورمی تا پایان دوره چند فصلی رکود حاضر به فروش آن‌ها نیستند. عمده خریداران مصرفی و متقاضیان خانه‌ اولی نیز هم‌اکنون شرایط حضور در بازار خرید ملک را ندارند و منتظر ریزش بیشتر قیمت‌ ها هستند.

به نظر می‌رسد بخش عمده سازندگانی که تعداد محدود آپارتمان‌ های نوساز خود را تکمیل و برای فروش در بازار عرضه کرده‌اند، قصد دارند از طریق فروش ملک، بخشی از بودجه آغاز پروژه‌ های ساختمانی جدید خود را تامین کنند.

بررسی جدول زیر به خوبی نشان می‌دهد به غیر از واحد های نوساز، بخش عمده آگهی‌های ارائه شده نسبت به ماه گذشته اندکی تعدیل قیمت از سوی مالکان را تجربه کرده‌اند. برای اطلاع دقیق از قیمت آپارتمان‌ های نوساز در شهر تهران و سایر شهرستان‌ ها می‌توانید از گروه مشاوران املاک دلتا کمک بگیرید.

 

آپارتمان های نوساز

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 21 آذر 1398ساعت 14:36 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 28 | |

خرید آپارتمان در شریعتی

خیابان شریعتی در منطقه 3 از خیابان‌های سرزنده و پررونق تهران و از محدوده‌های پرطرفدار برای سکونت است.
خرید-آپارتمان-در-شریعتی

خیابان شریعتی از خیابان‌های مهم و طولانی تهران است که به نام دکتر علی شریعتی نویسنده و پژوهشگر معاصر نامگذاری شده است. برای بررسی جزیی قیمت خرید آپارتمان در شریعتی در این مطلب محدوده شریعتی را در فاصله بین بزرگراه‌های همت از جنوب و صدر از شمال در نظر گرفته ایم.

به گزارش مجله دلتا میزان مطلوب دسترسی پذیری محدوده شریعتی به مراکز تجاری، تفریحی و درمانی یکی از عمده دلایلی است که موجب شده خیابان شریعتی کانون آپارتمان‌های مسکونی و تجاری باشد.

خیابان شریعتی در گذشته

خیابان شریعتی قدیمی‌ترین جاده ارتباطی تهران به شمیران و قصران به شمار می‌آید و امتداد آن در زمان قاجار، دارالخلافه را به شمیران در شمال تهران وصل می‌کرده است. ابتدای جنوبی این خیابان که در گذشته (تا اواخر قاجار) دروازه شمیران بوده، پیچ شمیران کنونی است که در خیابان انقلاب قرار داشته و تا میدان قدس امتداد دارد.

دسترسی به خیابان شریعتی

خیابان شریعتی به دلیل بافت مسکونی، تجاری و تفریحی خاص خود، یکی از خوش‌مسیرترین نوع دسترسی‌ها را دارا است. ایستگاه‌های متروی قلهک، شریعتی و صدر واقع در خط یک تهران است که ورود به این خیابان را برای شما آسان می‌کند. به‌علاوه ایستگاه‌های تاکسی مستقر در اطراف مترو رفت و آمد به محله‌های اطراف شریعتی را امکان‌پذیر می‌سازند. تقاطع شریعتی با خیابان‌های مهمی مانند ظفر، کلاهدوز، قبا ، یخچال و همچنین بلوار میرداماد خیال شما را از بابت تردد با خودروی شخصی نیز راحت خواهد کرد.

مکان‌ های مهم خیابان شریعتی

از امتیازات مهمی که این محدوده دارد دسترسی مناسب آن به مراکز درمانی و فرهنگی است. ضمن آنکه اگر این مسیر را به عنوان پیاده‌راه خود انتخاب کرده باشید از کافه و رستوران هم جا نخواهید ماند. بیمارستان کودکان مفید و همچنین بیمارستان‌های ایرانمهر و کیان به همراه ساختمان پزشکان متعددی مانند بزرگمهر در این محدوده قرار دارند و خدمات پزشکی مناسبی را به بیماران ارائه می‌دهند. دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واقع در خیابان خاقانی نیز از مکان‌های فرهنگی محدوده شریعتی محسوب می‌شود. از مراکز ورزشی محدوده شریعتی، کانون چندمنظوره فرهنگی و ورزشی شهید مفتح است که از لحاظ دسترسی در خیابان شریعتی و پایین‌تر از حسینیه ارشاد قرار دارد.

خرید آپارتمان در شریعتی

مراکز خرید شریعتی

خیابان شریعتی یکی از خیابان‌های سرزنده و پرتردد تهران است که از قدم زدن در آن خسته نخواهید شد. دلیل آن هم مغازه‌ها و فروشگاه‌های متنوع مستقر در این خیابان است. از مراکز خرید این محدوده می‌توان به مجتمع اداری و تجاری نگین ظفر اشاره کرد که گردشگران و شهروندان تهران می توانند خرید لذت بخشی را در آن تجربه کنند. مرکز خرید قلهک نیز با ۷۰ واحد تجاری در ۲ طبقه و ۶۰ واحد اداری در ۸ طبقه پذیرای  ساکنان این محدوده و شهروندان دیگر است. برج اداری، تجاری، تفریحی باران پایین تر از حسینه ارشاد نیز از دیگر مراکزی است که می‌توانید اوقات فراغت خود را در آن سپری کنید.

مراکز تفریحی شریعتی

پردیس سینمایی قلهک واقع در خیابان شریعتی و خیابان یخچال در فضایی نزدیک به چهار هزار متر مربع دارای سالن‌های ورزشی، رستوران و فست فود، کتابخانه و … میزبان مراجعه‌کنندگان است و شما می‌توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید. پارک پایداری در خیابان قبا که در سال ۸۶ تاسیس شده با کافه گالری، کتابخانه و محیط سرسبز خود، فضایی مفرح را برای شهروندان فراهم می‌کند. از دیگر مراکز تفریحی و سرگرمی نزدیک به این محدوده به بولینگ عبدو یا مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران خیابان شریعتی بالاتر از پل صدر می‌توان اشاره کرد. به طور کلی با سکونت در خیابان شریعتی برای استفاده از امکانات، لازم نیست مسیر طولانی را طی کنید.

قیمت ملک

برخورداری از امکانات رفاهی مطلوب، موقعیت و همچنین دسترسی این محدوده به شریان‌های اصلی شهر تهران باعث شده است تا قیمت ملک در خیابان شریعتی قابل توجه باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در شریعتی اینجا کلیک کنید.

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 21 آذر 1398ساعت 14:31 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 40 | |

توقف واتس اپ در گوشی میلیون ها کاربر

واتساپ فقط تا پایان سال 2019 میلادی قابل دسترس خواهد بود.
توقف واتس اپ

توقف واتس اپ

واتس اپ یک برنامه پیام رسان فوری و پر طرفدار در نقاط مختلف جهان است. این نرم افزار برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل های گوناگون تولید شده است. این نرم افزار تا بهمن ۱۳۹۲ حدود ۴۳۰ میلیون کاربر داشته است که روزانه بیش از ۵۴ میلیارد پیام مخابره می‌کردند. تعداد کاربران این نرم افزار تا بهمن ۱۳۹۴ تا یک میلیارد نفر صعود کرد. فیس بوک، دارنده امتیاز واتس اپ، اعلام کرده است به پشتیبانی بسیاری از گوشی های هوشمند خاتمه خواهد داد. این شرکت تاریخ توقف واتس اپ را از ۳۱ دسامبر برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس، هم چنین ۱ فوریه ۲۰۲۰ میلادی را برای گوشی های ویندوز فون به طور رسمی اعلام کرده است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از فرارو، لیست گوشی هایی که واتس اپ از آن ها پشتیبانی نخواهد کرد در سایت واتس اپ اعلام شده است. این اقدام برای حفظ امنیت بیش تر کاربران صورت می‌گیرد و امری ضروری است.

از روز اول فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی فقط ویندوز فون هایی که نسخه ۸.۱ و بالاتر را دارند می‌توانند از اپلیکیشن واتس اپ استفاده کنند. برای دسترسی به این نرم افزار کاربران ویندوز فون باید گوشی های هوشمند خود را آپدیت کنند. اما مدل های قدیمی که نسخه های ویندوز فون بالا را پشتیبانی نمی‌کنند در استفاده از واتس اپ دچار مشکل خواهند شد.

در مورد گوشی های آیفون نیز واتس اپ عملکرد خود را در سیستم عامل iOS برای نسخه ۸ و پیش از آن متوقف می‌کند. گوشی های آیفون ۶ و جدیدتر، همچنان به واتس اپ دسترسی خواهند داشت.

افرادی که نسخه اندروید گوشی های هوشمند آن ها قدیمی تر از اندروید ۲.۳.۳ و یا اندروید جینجربرد است، باید دستگاه خود را آپدیت کنند تا واتس اپ از دسترس آن ها خارج نشود. گوشی های هواوی، سونی و گوگل در لیست حذفیاتِ واتس آپ قرار ندارد. باید در نظر داشته باشید که گوشی های قدیمی با نسخه های به روزِ اندروید سازگاری ندارند و قابلیت آپدیت شدن به این نسخه در آن ها امکان پذیر نیست.

 

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 21 آذر 1398ساعت 14:26 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 39 | |

پس از چند سال می‌توانید صاحبخانه شوید؟

براساس برنامه ششم توسعه، مدت زمان خانه‌دار شدن خانوارهای ایرانی در سال ۹۷ باید به ۹ سال می‌رسیده است.
خرید مسکن

شاخص دسترسی به مسکن، مدت زمان انتظار برای خانه‌دار شدن با تخصیص ۱۰۰ درصد درآمد افراد برای خرید مسکن است که در یک سال گذشته با جهش قیمت‌ها، افت پیدا کرده است.

به گزارش مجله دلتا سال گذشته در حالی شاخص خرید مسکن تحت تاثیر قیمت‌ها به ۱۱ سال رسید که قرار بود بر اساس برنامه ششم توسعه این عدد از ۱۰ سال به ۹ سال برسد. این موضوع متاثر از چند متغیر است که بازار ملکی را تحت الشعاع خود قرار داده‌ است.

دامنه نوسان قیمت مسکن یا متوسط سالانه نوسان های قیمت مسکن یکی از این متغیرها است. دامنه نوسان یا نرخ تورم سالانه مسکن در سال ۹۷ براساس برنامه ششم توسعه حداکثر به میزان ۱۵ درصد تعریف شده با این حال در سال ۹۷ این میزان معادل ۳/ ۳۲ درصد بوده است.
متغیر دیگری که از اوضاع نامساعد بازار مسکن خبر می‌دهد سهم نظام بانکی در تامین مالی مسکن است. براساس پیش‌بینی‌ها در حالی که در سال ۹۷ باید ۳۸ درصد از هزینه خرید مسکن خانوارها از طریق تسهیلات بانکی تامین می‌شده است، این تسهیلات فقط ۷/ ۱۸ درصد هزینه خرید مسکن را پوشش است.

شاخص سوم را می‌توان به سیاست‌گذاری برای نوسازی بافت فرسوده مرتبط دانست. بر اساس برنامه ششم توسعه ۱۸ درصد از میزان کل ساخت و سازها در کشور در سال ۹۷ باید به نوسازی بافت‌ های فرسوده اختصاص پیدا می‌کرده است که این میزان در سال گذشته معادل ۱۲ درصد تحقق یافت و عملا با شکست مواجه شد. از دلایل اصلی محقق نشدن این تکلیف عدم تامین کمک سود سهم دولت و اعتبارات تخفیف‌ های اعمال شده توسط شهرداری‌ ها عنوان شده است.

افزایش سهم مسکن در سبد هزینه خانوار شهری، قابلیت دسترسی به تامین مسکن را از ۸ سال در سال ۸۴ به ۱۱ سال در سال ۹۷ افزایش داده است. این در حالی است که شاخص دسترسی به مسکن برای گروه‌ های کم‌ درآمد یعنی دهک‌های اول تا چهارم بین ۱۹ تا ۳۶ سال است و این موضوع نشان‌دهنده وخامت اوضاع برای این گروه از متقاضیان مسکن است. به عبارتی خانوارهای کم‌درآمد و به ویژه دهک‌های ۱ و۲ به این زودی‌ها قادر به تامین مسکن مناسب نخواهند بود.

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 21 آذر 1398ساعت 14:20 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 37 | |

اعلام زمان عرضه و قیمت مک پرو ۲۰۱۹ توسط اپل

مک پرو 2019 و نمایشگر Pro Display XDR که در WWDC ماه ژوئن معرفی شدند از 10 دسامبر قابل سفارش هستند.
مک پرو 2019

عرضه و فروش مک پرو ۲۰۱۹

مجله دلتا: شرکت اپل در ایمیلی به مشتریان خود اعلام کرد دو سخت افزار جدید، مک پرو ۲۰۱۹ و نمایشگر Pro Display XDR از روز ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) قابل سفارش خواهند بود. این دو محصول در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) در ماه ژوئن معرفی شده بودند. پیش از این خبرهای منتشر شده مبنی بر عرضه این محصولات در پاییز امسال بود اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده بود. اوایل این هفته، اپل به طور رسمی خبر عرضه این محصول را اعلام کرد.

در ایمیل ارسالی به مشتریان قید شده است که در تاریخ ۱۰ دسامبر مک پرو ۲۰۱۹ و هم چنین نمایشگر Pro Display XDR برای سفارش در دسترس هستند. مشتریان می‌توانند این محصول را به صورت سفارشی با ویژگی های مد نظر خود، درخواست کنند. به همین دلیل مدت زمان آماده سازی و حمل و نقل آن متغیر خواهد بود و زمان مشخصی برای تحویل سفارش ها اعلام نشده است.

مک پرو، رایانه مکینتاش قدرتمند و قابل حمل است که در میان کاربران حرفه ای و متخصص در بخش گرافیک، برنامه نویسی، طراحی و مهندسی کاربرد دارد. مک پرو در بالاترین قسمت هرم خانواده مک بوک قرار گرفته است.

قیمت مک پرو ۲۰۱۹

قیمت مک پرو ۲۰۱۹

نسخه اولیه مک پرو با قیمت بالایی، در حدود ۵۹۹۹ دلار با امکان انتخاب پیکربندی های مختلف، به فروش می‌رسد. از قابلیت های این سخت افزار می‌توان به رم ۳۲ گیگا بایتی، پردازنده (CPU) اینتل Xeon هشت هسته ای، گرافیک Radeon Pro 580X، حافظه SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگا بایت اشاره کرد.

نمایشگر Pro Display XDR 32 اینچی به قیمت ۴۹۹۹ دلار قابل سفارش است. البته خریداران باید در نظر داشته باشند که برای نگه داشتن صفحه نمایش به پایه ای ۹۹۹ دلاری نیاز خواهند داشت.

شرکت اپل در معرفی مک پرو جدید فقط به بیان ویژگی های نسخه اولیه اشاره و از بیان توانایی های نسخه های سفارشی خودداری کرده است. شایان ذکر است محصولات نام برده فعلا فقط در آمریکا عرضه می‌شوند و به زودی در سایر کشورها نیز به بازار خواهد آمد.

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 19 آذر 1398ساعت 16:18 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 36 | |

مالکان خانه های خالی بخوانند

وزارت راه و شهرسازی، ابزار مالیات بر خانه‌ های‌ خالی با راه‌اندازی سامانه املاک و اسکان را به‌عنوان یکی از راهکارهای دولت برای ساماندهی بازار اجاره در نظر گرفته است.
مالیات خانه

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، اخذ مالیات خانه های‌ خالی، تکمیل واحدهای مسکونی مهر، تولید و عرضه واحد های مسکونی طرح ملی مسکن و راه اندازی نظام اجاره داری حرفه ای را راهکار دولت برای ساماندهی بازار اجاره عنوان کرد.

به گزارش مجله دلتا محمود محمودزاده، با اعلام برنامه‌ های پیش روی وزارت راه و شهرسازی افزود: عرضه واحدهای مسکونی مهر تا پایان امسال و تحویل آن به متقاضیان، می‌تواند نقش موثری در عرضه مسکن و در نهایت ساماندهی بخشی از بازار اجاره بها داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با تکمیل واحدهای مسکونی مهر باقیمانده، بخشی از مستاجران که امروز اجاره نشین هستند به خانه های خود منتقل می شوند.

مالکان خانه های خالی را پر کنند

معاون مسکن و ساختمان با اعلام اینکه سامانه املاک و اسکان به منظور اخذ مالیات از خانه‌های خالی در حال راه‌اندازی است، از تحویل این سامانه تا پایان امسال خبر داد و افزود: در سال آینده سامانه برای استفاده در اختیار سازمان امور مالیاتی کشور قرار خواهد گرفت.

محمودزاده ادامه داد: با راه اندازی سامانه املاک و اسکان و در نظر گرفتن مالیات خانه های خالی، شاهد تاثیر ویژه در بخش مسکن خواهیم بود. زیرا بیش از دو میلیون و ۶۰۰ واحد مسکونی خالی در کشور می‌تواند وارد چرخه عرضه بازار مسکن شود که خود به خود با عرضه بیشتر، شاهد رونق بازار اجاره بها خواهیم بود.

وی ادامه داد: در خصوص راه اندازی نظام اجاره‌داری حرفه‌ای، تفاهمی با بانک انجام شده و قرار است که رویکرد ویژه‌ای برای اخذ ودیعه اجاره بها در نظر گرفته شود.

موضوع :
برچسب ها : دلتا،مجله دلتا،خرید آپارتمان،املاک دلتا,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 19 آذر 1398ساعت 16:13 توسط مجله دلتا | تعداد بازديد : 27 | |


صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 صفحه بعد